@batuterang

Ikon

Cerita Minggu ke-2

Giliran Rusydan.

Semalam ada perlawanan bowling.

Seingat aku ianya merupakan kali kedua aku bermain selama di Jepun ini.

Namun, markah yang diperolehi adalah yang tertinggi sepanjang karier aku bermain boling. Termasuk di Malaysia.

Game 1

Yang di atas itu aku, dua yang di bawah itu Rusydan.

Game 2

Kali ini, yang di tengah itu Rusydan, yang lainnya aku.

Puas.

Boleh dijadikan batu loncatan untuk peperiksaan akhir nanti kerana aku mensasarkan CGPA 3.0. Walaupun agak mustahil, tapi bak tulisan pada papan blog Kak Inda, “Impossible is Nothing”.

Ganbaruyo~

Filed under: kisah atok, ,

2 Responses

  1. am berkata:

    salaam, score nye not bad….. sengaja ke tu?

  2. batuterang berkata:

    salaam.

    awalnya rasa macam tak sengaja. tapi, bila dah baling lama sikit, baru dapat caranya. 🙂

Tinggalkan Jawapan

Laman

Arkib @batuterang

Kalendar Entri

Januari 2011
S M T W T F S
« Sep   Mar »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Kategori

