@batuterang

Ikon

Enpen

entri pendek. sedutan episod hidup aku. sekadar hendak membuang habuk setelah terbiar lebih 2 minggu wordpess ini.

KU PUNYA RAMBUT

“afiq, rambut ko dah panjang dari dulu la. dah tiba waktu untuk pendekkan kot.” sapa rakan kelasku, kubo yuusuke sewaktu memanaskan badan sebelum bermulanya kelas pendidikan jasmani.

“a ah la kubo. waktu terdekat ni kot akan potong.” aku membalas.

” mungkin lepas shiken atau waktu cuti musim panas nanti. hehe…” sambungku dalam hati.

KU PUNYA JARI

setelah setahun lebih aku bertukang di dapur, akhirnya terhiris juga jari aku. aduuh…pedihnya. mungkin sebab niat aku terpesong sedikit waktu tu.

KU PUNYA MATA

mata ni dah naik ‘power’. maksud aku sedikit kabur. mungkin kesan terlalu lama mengadap skrin. nampak gayanya, hospital menjadi salah satu tempat persinggahan aku la cuti nanti.

PERPISAHAN

hmm…tak dapat dinafikan. tak dapat dinafikan. setiap pertemuan ada perpisahan. samada ianya bersifat sementara ataupun kekal selamanya. itulah ketetapan.

khamis minggu lepas, seorang lagi senior aku, bro falah berangkat pulang ke malaysia. mengikut jejak bro jiji dan bro shah reza. memang tak dijangka kepulangannya. hendakkan hati ingin berjumpa lagi di sc (summer gathering). walaubagaimanapon, aku hormati keputusan beliau. sehingga berjumpa lagi. terima kasih kerana memberi peluang bermain dengan kamera waktu wg (winter gathering) dulu.

p/s: kamera falah sudah. kamera jimi pon sudah. lepas ni siapa punya pulak ye?

Filed under: coretan, kisah atok, , , ,

Tinggalkan Jawapan

Laman

Arkib @batuterang

Kalendar Entri

Mei 2008
S M T W T F S
« Apr   Jun »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Kategori

