::selamat datang::

::selamat datang::

alhamdulillah, akhirnya dapat juga aku buka akaun blog di wordpress ini sejak sekian lama hajat tertangguh disebabkan kekangan masa dan juga akibat susah membuat keputusan. sebenarnya, blog ini adalah yang kedua.

kenapa?

tujuannya bukanlah kerana hendak menyusahkan diri-mengendali dua blog sekaligus. tetapi, bila dilihat dan merenung kembali blog yang pertama (juga dinamakan @batuterang, tertulis di blogroll), tiada identiti yang hendak aku tonjolkan. serabut rasanya. oleh itu, di sini, aku berharap dapat menceritakan kisah serta pengalaman diri dengan tenang dan menyampaikan buah fikiran dan segalanya tanpa perlu berselindung.

untuk makluman, dalam jangka masa sebulan dua, blog di wordpress ini akan menjadi laman utama, bukan lagi di blogspot yang berkemungkinan besar akan ditutup. dan artikel yang dirasakan sesuai akan diserapkan ke sini.

insyaallah, di sini, dua kata pengganti diri akan digunakan. samada aku ataupun saya.

kepada para pembaca, jika apa yang tertulis di blog ini terdapat kesalahan yang ketara, teguran dan tunjuk ajar kalian amatlah diharapkan.

yoroshiku onegaishimas.

6 thoughts on “::selamat datang::

  1. lo, hang ker batuterang dalam portal ipij tue.
    wa ingat kan sapa..
    aisey, mafiqam pun ber-wordpress jugak ye.
    tahniah-tahniah, teruskan menulis.

  2. yup
    akhirnya diketahui juga
    hehe…

    bro, cepatnya mu kesan blog ni
    sasuga…
    bergerak sepantas hikari
    V(^-^

    anyway, thanks and congratulations for being the first commenter here
    yoroshiku ne

  3. salam..masih x faham kenapa nak tukar ke wordpress….
    setuju bahawa wordpress nmpak mcm pro…dan mmg lebih kemas dan tersusun..
    tp setiap ssuatu ada kkrgnnya…

    sekian
    wassalam

  4. dalam hal wordpress ni
    macam kata naim
    sebab nampak profesional….ada sedikit
    tapi bagi aku
    sebab yang paling utama
    adalah kerana wordpress ni nampak simple
    walaupon tak sebebas blogspot
    V(^-^

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out /  Tukar )

Google photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google anda. Log Out /  Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out /  Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out /  Tukar )

Connecting to %s