@batuterang

Ikon

Pusing-pusing Hokkaido #1

Sewaktu melayari internet….

Din : yo. ko nak ke Hokkaido tak, ngan *okasan aku sekali?
Aku : apsal ko ajak aku pulak?
Din : aku takmo dok satu bilik ngan *nihonjin la
Aku : apa maksud????
Din : group travelling, pergi ngan nihonjin lain
Aku : ooo…bagi aku masa nak pikir
Din : ok

Selang beberapa hari….

Aku : aku ikut
Din : ok, nanti aku bagitau okasan

tibanya hari yang ditunggu-tunggu…

bersambung…

*お母さん (okasan) : makcik

*日本人 (nihonjin) : orang jepun

Filed under: kisah atok,

2 Responses

  1. vincent berkata:

    bestnya!!hokkaido…
    ikitai..hehe

  2. mafiqam berkata:

    boleh je
    u nak pegi waktu natsu pon boleh
    waktu fuyu pon boleh
    tp stkt ni ramai yang mencadangkan
    elok pegi waktu natsu
    tak panas

    n maybe this summer i’ll go there again
    nak pegi tempat senpai
    kat muroran dai
    itu pon
    kalau ada kelapangan masa

Tinggalkan Jawapan

Laman

Arkib @batuterang

Kalendar Entri

Mac 2008
S M T W T F S
« Feb   Apr »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Kategori

